Jag ångrar mig, jag vill ha tillbaka dig.

Jag ångrar mig, jag vill ha tillbaka dig.
Jag skulle aldrig ha gjort som jag gjorde, jag gjorde fel. Jag vill ha dig här liggane här bredvid mig. Jag hann inte ens veta om du vad en pojke eller flicka. Det enda jag vet är att du såg ut som en liten räka.
Du skulle snart fyllt ett år, tänk dig.. Jag som mamma ? Jag hade gjort allt för dig, jag kom på det försent.
Du hade varit hela min värld, ingen skulle ha stoppat mig från att ta hand om dig. Du hade varit min, ingen annans.
Jag tänker på dig varje dag, hur jag hanterade situationen och jag hanterade den fel. Jag skulle ha kämpat för dig och inte bara gett upp. Jag saknar dig, jag skulle ha aldrig ha lämnat dig.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0