Jag har inte glömt dej ...

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra .. Jag kan inte glömma dej, fast jag vill inte ..? Eller jo, men jag vet varken ut eller in längre, fast det har jag ju aldrig gjort ändå.. Jag försöker verkligen glömma dej.. Du skriver gulliga sms, kysser mej, som jag aldrig blivit innan.. Du ger mej den dära underbara blicken som gör mej varm i hela kroppen.. Du ger mej hopp varje gång du kommer hit.. Men du sårar mej så sjukt mycket när du åker igen, för jag vet aldrig ifall du kommer tillbaka eller inte .. Du kanske hittar en annan tjej du kan hålla på och ge förhoppningar, och sen bara åka iväg ..? Bara sticka, supa, knulla, göra vad en 20-åring gör ? Det är något speciellt med dej, jag vet inte vad . Kanske ditt leénde ? Dina ögon ? Dina mjuka underbara läppar, som rör mina ? Din underbart sköna kropp ?  Allt med dej är speciellt, ingen kille ha fått mej att känna såhär innan, förutom du... Jag har aldrig varit såhär förälskad i någon innan.. När jag är med dej, känns det som .. som att jag kan vara mej själv... Varje gång jag ser dej, vill jag bara stanna tiden, för jag vill bara vara med dej, ingen annan än dej ..

I see you, beside me, its only a dream ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0