Fyyyser

Hejhej,
Kom typ preciis hem .
Har typ inte gjort så mycket ...
Stack till skolan typ vid halv 9 - 9 något sånt ..
Träffa Idha och Mikkie en stund (:
Gick i skolan till typ halv 2, var påväg hem till ammma men fick reda på att hon var i hässleholm  -.-
Så pappa fick komma och hämta mej och Idha :P
Jag och Idha stack hem till mej, satte oss vid datan och camade med Strom och cpa oss och sånt xD
Gick ut i byn. frös som satan. vi stack och köpte fete med godis xD
Stack hem till idha, krängde godis, och nu sitter jag hemma med ett linne, tjocktröja och en jacka, fyyyyyser !




Jag hade nästan slutat tänka på dej.
Och så kom det, tankarna.
Jag frågarmej själv om och om igen m du var äkta, eller om du bara lekte med mej.
Och jag kommer inte fram till något, kanske för att jag inte vet, kanske för att jag inte vill veta.
Men jag vet ... att du finns kvar där i mej någonstans.
Jag har inte glömt bort dej.. <3



// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0