Kan inte sova .

Hejhej, har inte skrivit här på ett tag nu ...
Hade fotodag med Idha idag en stund (:
Suttit och kollat på alla bilder och redigreat en del bilder också ...
Har inget att göra ju, så måste sysselsätta mej med något (:
Sitter just nu hemma och är inte ett duggtrött, och ska upp om 6 timmar igen och sen gå till skolan (y)
Funderar på om jag ska till skolan eller inte i mon eftersom att jag inte kommer sova i natt..
Men vi får se om jag går dit i mon .
Måste fixa skolan nu ..
Btw, fått praktik en dag i veckan nu hos Newmans (: ( på onsdagar )
Så får vi se hur det går ..
Hoppas att det går bra iaf ...
Men ska testa att sova en stund ...
God natt, <3







Jag älskar dej S... ! </3


// Emma

Kommentarer
Postat av: Micha/Nelly

Hoppas det kommer lösa sig :/ Försök sova och fixa skolan först så du klarar dej där... <3

2009-09-14 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0