Festat satan.

Grattis Lillasyster som fyller 5 år idag ! :D <3

Hejhej.
Sitter just nu hemma hos mamma och mår piss :S Fiiifan säger jag bara ! Hahah.
Jag får ju skylla mej själv faktist .. Hhaha...
Idha skulle ju ha fest hemma hos henne eftersom att hennes mamma åkte till göteborg (:
Och jag trodde inte pappa skulle komma hem igårkväll, så tänkte lix, äsch kan sova hemma hos Idha så slipper jag gå packad hem .
Nehe ojdå, pappa kom hem iaf, så Emma fick ju pallra sej hem ändå, och helt jävla knackad var jag .
Pappa ringde och skällde ut mej och bla bla bla.
Men som tur var det att jag kom hem efter typ 2 timmar, och pappa låg och sov.
Så där slapp jag den utskällningen ;)

Paula tvingar mej och blåsa upp hennes ballonger -.- haha xD
Usch nej nu orkar jag inte skriva mer. Får väl se om jag skriver lite ikväll, om jag nu orkar ;)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0